icelandic

Alla inlägg under januari 2012

Av Elina - 1 januari 2012 15:07

Kanske man skulle satsa på kock/bagaryrket? 


Jag och en till vän fixade i ordning en god, smarrig 3-rättersmiddag igår. 

Förrätten blev: Toast med skagenröra, gurka o citron. 

Varmrätten blev: Fläskfilé med champinjonsås, klyftpotatis och så en sallad till.

Efterrätten blev: Kladdkaka med vaniljglass. 


Enkelt, men ack så gott! 


Och vet ni vad det bästa är? Det blev rester över! :D 


Jag ställde upp som chaufför inatt, som tack för det fick jag se när folk smällde raketer alldeles bakom min bil inne i centrum och kastade tända cigaretter på min motorhuv. 


Ikväll blir det en disneyfilmkväll @ my place. Härligt! Man får se härliga filmer i gott sällskap! :) 


Hoppas alla har en trevlig första dag på det nya året! 

Av Elina - 1 januari 2012 01:48

Första inlägget för i år, och det inleder jag med en bildbomb från dagen som varit! 


                       







Detta är resultatet hur det ser ut hemma hos mig efter stormen Dagmar.  

     

Ovido - Quiz & Flashcards