icelandic

Alla inlägg under september 2011

Av Elina - 1 september 2011 22:30

Snacka om att jag haft otur detta år, hästarna har varit skadade, jag har varit skadad i perioder, bilen har gått sönder några gånger med mera.. 


Men nu är jag less på att ha otur! För nån dag sedan lyckades jag bränna fingret i ugnen när jag skulle ta ut en plåt, fick en fin brännblåsa som jag lyckades ha sönder. Suck! Jag är verkligen klantig! 


Idag upptäckte jag att jag är känslig mot äpplen. Äpplen i pajer, bakelser med mera går bra men att äta ett färskt äpple går inte alls. Blir tjock i halsen, får jätteont i magen osv. Det som är så gott! 


Idag fick jag göra slut på all ilska inom mig iaf. Jag och en vän bestämde oss för att springa. När jag är arg springer jag bara för att rensa tankar ur skallen. Det behövdes. 4 km tog vi oss runt, och då har inte jag sprungit på flera månader så det kändes sjukt bra! Dessutom fick jag mysa med både min häst och katt innan vi sprang iväg, så det var härligt! 


Imorgon kommer min syster hit! <3 så det kommer inte bli så mycket bloggande i helgen då jag är fullbokad hela helgen.. Men en ridtur eller två ska jag nog hinna med! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards