icelandic

Alla inlägg under maj 2011

Av Elina - 1 maj 2011 13:02

Igår hade jag kul. Riktigt jäkla kul. Min vän är bäst, helt enkelt. 


Idag mår jag bra, trots att det blev en hel del alkohol igår. Planen för dagen är att springa den vanliga rundan i skogen (ca 3-4 km) och senare ikväll rida. Vet inte om jag ska våga mig ut i skogen på damen som fick vila igår pga tidsbristen. Blir nog en runda runt sjön eller så ska vi våga oss upp på berget kanske. 


Imorgon bitti ska jag ringa vet. Det är nåt som inte riktigt stämmer när Filipus skrittar. Min vän sa samma sak igår. Men han är inte halt. Det kan bero på medicinen också så vi får se vad veterinären säger. Dessutom har jag möten imorgon och på onsdag ska bilen in på lagning. Jag ser pengarna flyga iväg.. Tränare till Dolly får vänta ett tag till helt enkelt. 


Dags att göra nån nytta nu, tog en lång sovmorgon imorse så jag går fortfarande omkring i pyjamas. Lite mat i magen, vila en timme o sen springa! 

Ovido - Quiz & Flashcards